Újabb remek munkák! Ezúttal hallgatóink profi logóterveiből és kiadványaikból “csemegézünk”. Színes, kreatív munkák, örömmel mutatjuk be ezeket is.
Jellemző, hogy hallgatóink különféle kreatív pályázatokon is megmérettetik magukat – hasznosítva a DesignAkadémián megszerzett elméleti és gyakorlati ismereteket. Valódi megrendelők, valódi elvárások, valódi kihívások, nyertes pályázat esetén jutalom (díjazás, további együttműködések), továbbá mindenki gazdagabb lehet egy élménnyel, tapasztalatokkal, és ha tisztességesen kidolgozta a beadott pályamunkát, akkor egy komoly referenciával is. : )
Logókészítés kurzusunk hallgatói is rendszeresen vesznek részt arculattervező pályázatokon.
Így tett Szász Levente is, aki a kifejezetten kreatívok, designerek számára pályázatokat kiíró Kreanod egyik újabb versenyére nevezett be logótervével.
A logómat egy a Kreanodon kitett pályázat alapján készítettem el, amely a Magyar Könyvelők Országos Egyesülete írt ki.
Csatári-Szűcs Tímea pedig egy izgalmas kihívásban vett részt. Hogy mik vannak?! Kell ennél több és jobb lehetőség a gyakorlásra? : )
A tanfolyam feladatainak elvégzése után belefogtam a The Daily Logo Challenge-be, hogy gyakoroljak. Ennek az 50 napos kihívásnak a 7. napi feladata egy fiktív, OAKAO nevű ruhamárka logójának megtervezése.
A kiadványok világa is sokakat vonz, Kiadványszerkesztő kurzusunk is igen népszerű mind az érdeklődők, mind a hallgatók körében. A többoldalas kiadványok, brosúrák, bemutatkozó prospektusok, magazinok is terítékre kerül(het)nek a vállalkozások életében, csakis előnyt jelent, ha a designer a kiadványok világában is otthonosan mozog, így többféle szolgáltatást is kínálhat ügyfeleinek.
Fedor Anett csajos témában állított össze kiadványt. : )
Köszönöm a színvonalas tanfolyamot! Úgy érzem nagy segítséget kaptam kreatív karrierem elkezdéséhez. Ezúttal egy képzeletbeli divatmagazint terveztem meg, minden egyes leckéből ötletet merítve, hasznosítva a megszerzett tudást. Imádtam az alkotás minden percét! : )
Bálint Zsolt pasis témában készített kiadványt. : )
Tamás Miklós pedig talán mindkét nem számára kedvezett “100% város” kiadványával. : )