A közelgő Nőnap miatt számtalan (na de milyen?!) nőnapi ajánlatba futunk – online és offline egyaránt.
A Nőnapot is lehet szeretni, nem szeretni, el is lehet felejtkezni róla és túlzásokba is lehet esni. : ) Tény, hogy ez az ünnep is a kereskedelemnek kedvez, jól fel lehet használni ezt az alkalmat a marketingben, és eggyel több ok a vásárlásra, a kihagyhatatlan ajánlatok kihasználására. Mindenesetre kedves gesztus a férfiaktól egy szál virággal meglepni a Hölgyeket. : )
Vannak márkák, vállalkozások, akik ügyesen megragadják ezt és az ehhez hasonló alkalmakat, és marketingjükbe építve komoly kampányokkal állnak elő Nőnapra. A komoly alatt azt is értjük, hogy megadják a módját, tehát a Nőnaphoz (adott alkalomhoz) kapcsolódó marketinganyagaikat profin kidolgozzák, szemrevalóan tálalják, és ha még az ajánlat is kedvező, biztosan sok megrendelőt, vásárlót, vendéget tudhatnak magukénak.
És vannak márkák, vállalkozások, akik „csinál(tat)nak valamit”, mert Nőnap lesz…
Természetesen nem szabad összehasonlítani egy multit és egy egyszemélyes/kisebb vállalkozást, de az ízlés, az igényesség, a precizitás nem pénzkérdés – ha csak a piszkos anyagiakat nézzük.
Mennyivel szívesebben veszünk szemügyre vagy veszünk a kezünkbe egy szépen kidolgozott, kellemes megjelenésű plakátot/online hirdetést, szórólapot, még akkor is, ha az „csak” a sarki virágboltos reklámanyaga. Hiába hirdet remek ajánlatot egy „túllőtt”, „ízlésficamos”, „retro”, tervezési alapszabályok megszegésétől hemzsegő kreatív – a dizájnja nem megnyerő. Számunkra (akik egyébként is otthonosabban mozognak az ilyen alkotások világában) biztosan nem, de persze „ízlések és POFONOK”. : )
És ki készíti el a sok PROFI (nőnapi) ajánlatot?
A kreatív szakemberek, azaz a (web)designerek, grafikusok, kiadványszerkesztők, akik ezen cégek alkalmazásában állnak, vagy külsősként/ vállalkozóként bedolgoznak.
El tudod képzelni, hogy mennyi dolguk van egy ilyen kampány alkalmával? Nem egy kreatív anyagot kell összerakniuk, hanem tízet-százat, attól függ… És hány ilyen alkalom van egy évben? : ) A Nőnap csak egy kis szösszenet, szépen felsorakozik mellé még például a Black Friday, Karácsony, Újév, Valentin Nap, Húsvét, Nyári szezon, Szezonvégi kiárusítások, Iskolakezdés, Halloween, Esküvők, Évfordulók, stb, stb… mellett.
A kereskedelem gyakorlatilag gondoskodik róla, hogy egész évben legyen akció. Ha pedig akció van, akkor reklámozni kell. A reklámot pedig valakinek elő kell állítani. A jobbnál jobb ajánlatokat valakinek kreatívan kell tálalnia a vevők felé – online és offline is.
Nos, itt jön a képbe a kreatív szakember, aki ért mind az arculathoz, mind az online/offline kreatív anyagokhoz. Egy sokrétű tudással rendelkező szakember, aki egy cégnél alkalmazottként vagy külsős vállalkozóként szerteágazó feladatokat képes elvégezni.
Nem csoda, hogy egyre több vállalkozás íratja be az alkalmazottait a DesignAkadémia kreatív kurzusaira.
Ezzel nyernek egy olyan embert, aki ért a grafikákhoz, a kreatív anyagokhoz és a többoldalas kiadványokhoz, és még egy kis arculattervezésre is kapható – ha éppen úgy adódna, hogy arculatfrissítésre lenne szükségük vagy piacra dobnak egy új terméket vagy szolgáltatást.
Sokan kacérkodnak az önálló vállalkozás gondolatával is, így szabadúszóként tevékenykedhetnek, a maguk urai lehetnek, saját ügyfeleik lehetnek, és cégeknek is bedolgozhatnak. Számukra is kiváló lehetőséget kínálnak a DesignAkadémia kreatív kurzusai, hiszen egy (vagy inkább több) új szakmára tehetnek szert, sőt még tippeket-tanácsokat is kapnak az első munkák megszerzéséhez, saját vállalkozás indításához.
A gazdaság is virágzik, az emberek is egyre többet vásárolnak – ezt a cégek jól tudják és ezerrel nyomatják is a reklámokat, az ajánlatokat online és offline egyaránt. Ezzel iszonyatos szakember-igény párosul. A kreatív szakemberekért kapkodnak a cégek, mert égető szükség van a munkájukra.
Továbbá a velünk szembejövő „csoda” reklámanyagok is, legyen szó éppen Nőnapról vagy Karácsonyról, arról árulkodnak, hogy bizony igenis van/lenne igény, kereslet a kreatív szakemberek iránt, hogy sokkal ütősebb anyagokkal tudjanak előállni a cégek. És bizony ezt a cégeknek is fel kell ismerniük: ha labdába akarnak rúgni, ajánlataikkal meg akarják fogni a célközönségüket, nem árt ütős kreatívokkal előállniuk.
Már most tudod, hogy jobbat alkotnál a fent látható nőnapi kreatívnál?
Jelentkezz még ma a Designakadémia kurzusaira!
A bejegyzésben bemutatott illusztrációk közösségi oldalon, mások által megosztott tartalmak, melyek a mindenkori jogtulajdonos tulajdonát képezik, jelen bejegyzésben kizárólag a szemléltetés célját szolgálják.